Datum: 2014-05-04 - Tid: 23:18:44

Age Is Just A Number - 8

 
Ute i regnet som hade börjat ösa ner under natten stod en kvinna som på ett konstigt sätt liknade Franziska väldigt mycket. Hade jag inte vetat bättre hade jag nog trott att det var hennes mamma men det kunde det inte vara. Av vad jag hade hört så hade hon inte pratat med sin mamma sen hon var åtta år.
Innan jag ens hann blinka hade Franziska sprungit upp för trappan så jag nu stod ensam med den okända kvinnan. Franziskas val till att springa iväg fick mig med ens orolig och jag började känna en svag känsla av att jag kanske inte alls hade fel vid mina förra tankar.
"Ursäkta, men känner jag dig?" Frågade jag en aning stöddigt. Kvinnan log och steg sedan utan min tillåtelse in i huset och drog igen dörren efter sig.
"Nej Justin, du känner inte mig och jag känner inte dig. Men jag känner Franziska, min dotter." Min mage knöt sig och jag spände genast käkarna av ilska. Jag vet inte vad som hade hänt eller hur det hade gått till när Franzisks mamma, som jag inte än kunde namnet på, hade lämnat hon och hennes pappa men jag förstod så mycket som att man lämnar bara inte sin åtta-åriga dotter om det inte skulle vara så att dom var dödshotade och det var dom inte på något sätt.
"Okej, men det verkade faktiskt inte som att hon ville prata med dig så du kan gå igen, samma väg som du kom." Förklarade jag för henne och pekade sedan med hela armen för att göra det ännu tydligare att hon skulle lämna. Frans mamma puttade undan mig och började gå mot trappan. 
"Justin lilla vän, jag struntar i vad du säger. När det gäller mig och min familj har du ingen talan." Gick hon upp för trappan medans hon vickade överdrivet mycket på sin rumpa, som faktiskt såg rätt bra ut för att tillhöra en vuxen männsika i 30-års åldern. Hon lämnade blöta spår efter sig på golvet från sina skor så jag följde efter dom som ledde hela vägen upp för trappan och in på mitt rum där både Fran och hennes mamma befann sig. 
Franziska satt på sängen tryckt mot väggen och hennes mamma stod vi fönstert med blicken ut över vår trädgård som under nattens mörker var kolsvart.
"Justin, var snäll och lämna rummet, jag ska prata med Franziska." Och jag kunde inte bry mig mindre. Jag gick raka vägen fram till sängen med bestämda steg och satte mig ner bredvid Fran för att sedan linda min arm runt hennes axlar. 
Jag viskade tyst i hennes öra, försökte undvika att hennes mamma skulle höra vad jag ville få sagt."Jag finns här hela tiden gumman, jag kommer inte försvinnan någonstans." 
Hennes mor började tala om saker jag inte kunde höra, jag fokuserade hela tiden på Franziskas skakande kropp som satt upppressad mot min egen. Jag kunde bara höra dova uttalanden, som att hon pratade under vatten i slowmotion. Mest berodde det nog på att jag var för rädd för att höra vad nu än Franziska fick höra av sin egen mamma. Jag ville inte ens tänka på hur jag skulle känna om det var ombytta roller så det var jag och min mamma istället. 
Jag fokuserade bara på dom tysta viskningarna i Franziskas öra som kom från min egen mun. Samtidigt som hela Fran skakade visste jag att mina ord lugnade henne en aning. Men tillslut fick jag nog. Jag klarade inte längre av att sitta här bredvid min helt förstörda bonus syster som under den lilla tiden vi känt varandra hade kommit att betyda väldigt mycket för mig.
"Ingen bad dig komma hit och om du inte har något bra att komma med eller om du inte kom för att reda ut allt mellan dig och Franziska tycker jag att du kan gå raka vägen ut ur mitt rum och sedan ut ur huset och aldrig mer komma tillbaka. Ingen vill ha dig här, tro mig. Du har inte haft kontakt med Fran på sex år så du ska fan inte komma hit nu och börja skälla på henne. Du känner inte Franziska längre. Jag har inte känt henne länge men en sak kan jag säga, hon har förändrats. Det gör alla." Jag lät min ilska tala. Jag såg rött och jag visste inte längre vad jag sa. Orden bara flög ur mig, hur osammanhängande som helst. "Dra långt här ifrån. Du äcklar mig."Avslutade jag. Fran skakade inte längre lika mycket och hennes mamma hade blivit tyst. 
"Jag håller med Justin, Verica." Talade en mörk röst bakom mig och fort flög mitt huvud åt det hållet för att se både min mamma och Franziskas pappa stå i dörröppningen. Var dom än hade varit så var dom i alla fall tillbaka nu och det gjorde mig lättad för nu visste jag till 100% att Verica skulle försvinna.
 
 
Jag smekte långsamt hennes bara lår upp till midjan där jag lät min hand stanna. För bara en liten stund drog jag ifrån kyssen för att ta luft. Bådas läppar var svullna och röda men i detta läge var det mest upphetsande. Jag log svagt och pressade sedan samman våra läppar igen i en hård och passionerad kyss. Min hand drog sig ner till Franziskas rumpa som bara var täckt av ett tunt tunt tyg av spets som skulle föreställa trosor. Även om det var sjukt sexigt liknade det mer en tygbit så mycket som det egentligen visade. 
Jag klämde försiktigt på hennes rumpa vilket som fick henne att trycka sitt skrev hårt mot mitt och jag kunde inte hindra stönet som lämnade mina läppar när hon träffade min redan hårda kuk. "Justin." Viskade hon tyst och upprepade sedan rörelsen som retade mig mer än något annat för jag visste att hur mycket vi båda än ville gå så långt som till sex gick det inte för vi var trots allt syskon nu. "Justin."
Med ett ryck flög jag upp ur sängen och Franziska som stod bredvid ryggade bakåt ett steg. "Vadå?" Satte jag mig ordentligt upp i sängen med fötterna på det kalla trägolvet.
Hon tog min hand i båda sina och backade bak några små steg. "Följ med mig ut?" Frågade hon med den gulligaste röst hon kunde åstadkomma. "Vad ska du göra?" Jag reste mig ur sängen och drog på mig ett par mjukisbyxor då jag bara hade boxers på mig. Franziska ryckte lätt på axlarna och flinade vagt innan hon vände sig om och började gå före mig ut. Inte förrän jag kom att tänka på varför hon flinat insåg jag att det inte bara var i drömmen jag var hård utan i verkligheten också. "Fuck." 
 
Väl ute i kylan där jag stod i endast ett par byxor och Franziska endast i en stor tröja som egentligen tillhörde mig drog hon upp ett pakke cigg jag inte ens visste hon hade förrän nu. Hon drog upp en cigg och en tändare innan hon tände ciggen som låg placerad mellan hennes små men så inbjudande läppar. 
Fran andades in rök som hon sedan tog i ett halsbloss och blåste ut i luften igen. Jag var inte beroende av rökning men det hade hänt att jag rökt ibland på fester då och då, och när man väl stod här framför någon med en cigg i handen och rök i lungorna som hon blåste ut i ansiktet på mig kunde jag inte låta bli att bli sugen på ett bloss. 
Jag tog först Frans hand sedan ciggaretten som låg placerad mellan hennes pekfinger och långfinger och placerade mellan mina en aning torra läppar. Ett halsbloss, sedan två och jag kunde känna mig nöjd för nu. Jag lämnade tillbaka cigaretten som Franziska snart rökt upp så vi snabbt kunde gå in i värmen igen.
Golvet kändes varmt mot mina fötter när vi steg in i huset igen och mina tänder slutade hacka. Franziska krokade sin arm med min och jag log.
I'm back, mer skrivsugen än någonsin!
jag hoppas verkligen att uppdateringen håller i sig nu så jag inte ska behöva ta fler lika dana pauser. det var tråkigt men samtidigt skönt!
hoppas ni gillar kapitlet nu. :*
ändrade lite i förra kapitlet, bara dom sista meningarna :)
 
p.s om den nya designen, i menyn finns en länk som heter Update, där skriver jag när kapitel kommer ut och bara uppdaterar allmänt om vad som händer.

Kommentarer
Namn: Hanna

Hej jätte fin desing O heder fast där du skriver inlägget kan du inte ändra den till vit lite jobbigt när man ska läsa novellen då stör man Sig på att den är grå istället för vit men snälla ändra

Svar: förstår dig men grejen är den att jag kan inte ändra det, det är inte jag som har gjort designen eller lagt in den tyvärr, kan inte sånt.. :/
storiesaboutjustinb.blogg.se

Datum: 04 Maj 2014 Tid: 23:18
Namn: 0Justindrewnovell

Bra bra, skönt att du är tillbaka med skrivlust! :D

om du vill kan du kika in på min novell! <3

Datum: 04 Maj 2014 Tid: 23:18
URL: http://justindrewnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback