Datum: 2014-06-04 - Tid: 20:57:04

Age Is Just A Number - 12

 
Efter konserten jag haft ikväll var jag helt slut. Det hade varit mycket och stå i nu innan konserten och efter pausen jag haft var jag inte lika van vid allt längre. Egentligen hade jag ju fortfarande paus, men sen bestänmde Scooter att vi skulle ha denna mini turnen bara för att mina fans skulle få nåt, det hade ändå gått ett tag sen dom ens hörde något från mig. Jag hade bara postat nån bild på instagram ibland. 
Jag var så trött att efter den minuten jag pratat med Franziska somnade jag med Scooters mobil på bröstet.
 
"Gumman, snabba dig. Vi ska åka nu!" Ropade min pappa från hallen där han och Pattie stod färdiga med alla väskor på armarna och både skor och jacka på. "Jag är klar nu." Andades jag ut medan jag sprang ner för trappan med min väska över axeln. Vi alla gick ut till bilen tillsammans och slängde in alla väskor i bagageluckan innan vi började bege oss mot flygplatsen. 
Bilresan skulle ta ungefär 45 minuter och i brist på något att göra tog jag en bild och skickade till alla på snapchat. Ring mig, bilen i 45 min. Skrev jag in snabbt och skickade till hela kontaktlistan.
Jag fick sms efter sms från nästan alla jag hade på min snapchat förutom den som jag faktiskt hade hoppats på. Justin. Vi hade inte pratat med varandra sen jag ringde honom på Scooters mobil, vilket var lite mitt fel också men jag hoppades ändå på att i alla fall få ett sms av honom nu. 
 
Efter en halvtimme i bilen stängdes musiken i hörlurarna plötsligt av och ersattes av min ringsignal. Istället för att upp mobilen och kolla tryckte jag på knappen på hörlurarna. "Hallå?" Svarade jag trött. Ett tyst skratt ekade på andra sidan luren medan ett leende spreds på mina läppar. "Hej." Man kunde höra leendet på Justins läppar när han svarade. "Var ska ni?" Fortsatte han. 
Det var en bra fråga. Jag fick veta imorse var vi skulle, igår hade jag bara fått reda på att vi skulle ta flyget någonstans. Men eftersom ingen fick veta var vi skulle var jag tvungen att ljuga. 
"Jag vet faktiskt inte, dom har inte berättat." 
Samtalet fortsatte hela bilresan och även några minuter på flygplatsen tills han var tvungen att lägga på då han skulle jobba. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Det var inte jätte länge sen vi pratade i telefon senast men jag hade saknat hans röst så mycket, Jag hade saknat Han, under hela tiden men jag insåg det inte förrän jag pratade med han då i Scooters telefon. 
 
"Franziska, planet lyfter om en kvart, vi måste gå på nu." Viftade Pattie med handen framför mitt ansikte. Jag suckade tyst, reste mig uoo och följde efter min pappa och Pattie till flyget. 
Nu återstod bara tre timmar på ett flygplan sen skulle alla mina bekymmer vara som bortblåsta.

Kommentarer
Namn: Emmy

Jätte bra! Jag tror hon är på väg till Justin! :D

Datum: 04 Juni 2014 Tid: 20:57
URL: http://justindrewnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback