Datum: 2014-06-13 - Tid: 18:28:39

Age Is Just A Number - 13

 
"Franziska, planet lyfter om en kvart, vi måste gå på nu." Viftade Pattie med handen framför mitt ansikte. Jag suckade tyst, reste mig uoo och följde efter min pappa och Pattie till flyget. 
Nu återstod bara tre timmar på ett flygplan sen skulle alla mina bekymmer vara som bortblåsta.

Ett stort leende blev placerat på mina läppar när hon kom inspringandes i mitt hotellrum med världens största leende. Hon var så söt och jag hade saknat henne så mycket. 
"Bieber!" Skrek hon innan hon hoppade in i min famn och slog armarna om min nacke. "Jazzy, min prinsessa." Viskade jag tillbaka medan jag smekte hennes lena hår. 
Jaxon kom precis efter hur lycklig som helst och slängde sig så gott han kunde i min famn då Jazzy stod i vägen för honom.
"Jaxon." Log jag stort och drog honom närmare mig. Jag kunde inte beskriva hur mycket jag hade saknat dom två och min pappa så klart. 
På tal om min pappa. Jag reste mig upp igen med mina syskon runt varsitt ben och log mot pappa som stod precis innanför dörren med väskorna bredvid sig och ett brett flin över hans ansikte. "Justin." Han sträckte ut armarna för en kram som jag snabbt va med på och så gott jag kunde tog mig mot honom med Jazzy och Jaxon klängande på mina ben. "Pappa." Jag slog armarna om honom.
 
Tre knackningar på dörren fick mitt gullande med Jazzy att avbrytas och jag reste mig fort upp för att gå och öppna. Jag fick en chock när jag såg vem stod utanför dörren och slog genast upp den helt för att sedan utan att tänka trycka in flickan i dörren framför och krama henne hårt. 
Franziska skrattade när hennes rygg slog i dörren till ett annat hotellrum och placerade sedan sina smala armar runt min nacke. 
"Heeej Justiiin." Hon drog lätt ut på e:et och i:et medan hon fnissade sött mot mig. Min panna placerades försiktigt mot hennes. "Hej baby girl."
Franziskas perspektiv:
"Bieber, vem är hon?" En liten söt flicka stod bakom honom med ett förvirrat ansiktsuttryck. Han log och bar upp den lilla flickan. "Fran, detta är min lillasyster Jazmyn. Jazzy, detta är min låtsats syster Franziska."
Jazmyn tittade fasinerat upp på mig och kollade sedan tillbaka på Justin. "Du är kär i din syster." Fnissade hon och sprang sedan tillbaka in på hotellrummet. Jag kunde inte hålla tillbaka ett litet skratt medan Justin bara tittade på sin syster medan hon sprang med ett gulligt uttryck i ansiktet. 
 
Justin ledde min in i sitt enorma hotellrum och jag kollade förvånat runt i rummet som mer såg ut som en liten lägenhet. Där inne i en stor soffa satt en man med en liten gullig pojke i knät som han lekte med. Troligen Justins pappa och lillebror. 
"Hej." Log jag vänligt och fick ett flin tillbaka av mannen. "Du måste vara Franziska, trevligt att träffas." Han reste sig upp och satte ner pojken på soffan innan han tog några steg fram till mig. "Jag är Jeremy, Justins pappa." Jeremy sträckte fram handen och jag tog den snabbt i min för att sedan skaka den försiktigt.
 
Justin hade även presenterat sin lillebror som Jaxon efter att jag hade pratat en kort stund med Jeremy och nu satt vi alla tillsammans i soffan. Jazmyn ville hela tiden att jag skulle leka med henne men varenda gång hon bad mig att följa med henne sa Justin emot. Han tyckte att leka kunde vi göra senare och på grund av det blev Jazmyn sur och gick och satte sig i slutet av den stora soffan. Jaxon låg i häften mitt och hälften Justins knä medan han tittade på tvn som visade något barnprogram.
Justin placerade sin arm runt mina axlar och drog mig mot sig. "Var är mamma och Mike?" Frågande han. Han drog sakta och förföriskt sina tänder mot min örsnibb. "Dom skulle fixa något men dom kommer snart tror jag." Jag gosdade in mitt ansikte i hans hals. 
Jag hade saknat Justin så himla mycketpå senaste tiden så jag valde helt enkelt honom framför New York med Chloe och Jay. Och jag kan inte säga att jag ångrar mitt val för en sekund. 
hejj, förlåt för försening igen men nu har jag sommarlov och saker är på g i novellen så jag ska verkligen göra allt för att uppdateringen ska bli bättre! 
men har ni några ideer om vad som skulle kunna hända i novellen? behöver verkligen inspiration nu! ovanliga eller vanliga saker, vad som hälst, behöver era ideer. Puss!

Kommentarer
Namn: Emmy

BRA! :)

Datum: 13 Juni 2014 Tid: 18:28
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Namn: Moa

bra!

Datum: 13 Juni 2014 Tid: 18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback