Datum: 2014-06-25 - Tid: 23:34:12

Age Is Just A Number - 14 part 2

 
 
"Vilken film?" Frågade jag, lite för exalterat när jag kom in i sovrummet igen med en flaska cola och datorn i händerna. Det var väldigt längesedan jag hade gjort det häe med någon. bara kollat på film och myst hela dan. Inte ens Selena hade någonsin tid med detta och vi var tillsammans i två år. Jag hade verkligen saknat dagar som dom här, så detta skulle bli bra. 
"Lol." Hon fnissade tyst när hon berättade vilken film hon ville se medan jag suckade ljudligt. Man kunde ju nästan förvänta sig att hon skulle välja någon teenage love film, som alla tjejer.
"Okej då, bara för dig."
 
Vi var ungefär fem minuter in på filmen då Lolas kille berättar att han legat med någon annan och jag hade redan druckit halva flaskan cola i uttråkning. Jag hade sett denna filmen en gång och jag tyckte faktiskt den var helt okej men jag har aldrig gillat början av filmen, den är tråkig, inte speciellt händelserik. 
"Ge mig." Franziska sträckte ut handen mot flaskan, fortfarande med blicken på filmen. Hon tog två klunkar av drickan och behöll sedan flaskan i händerna medan hon utan att troligen tänka på det slickade runt hålet på den. Ärligt, såg det lite upphetsande ut. 
Jag sjönk längre ner i sängen och tryckte mig mot Franziska. Mitt huvud vilade på hennes arm och mitt ena ben låg över båda hennes. Hon hade datorn i sitt knä så jag kunde röra mig precis som jag ville. 
"Du gillar inte sånna här filmer speciellt mycket va?" Franziska log när hon ställde frågan, inte med munnen utan med ögonen. Min blick mötte hennes och jag skakade på huvudet med ett lätt flin på läpparna. Det var inte så att jag hade något emot teenage love filmer, sånna romantiska som alla tjejer ligger och tittar på på kvällarna, men som nästan alla andra killar gillar jag action och skräck, komedi också om det verkligen är något roligt. 
 
När jag från början bestämde mig för att stanna hemma och ta hand om Franziska istället för att spendera dagen på stranden med min familj så trodde jag, för att vara ärlig inte att detta skulle bli så himla kul, i alla fall inte gemfört med stranden men jag hade fel. Jag njöt verkligen av denna dagen så himla mycket mer än jag trodde. Trots omständigheterna så hade vi det allmänt kul och mysigt i sängen med film och en vid detta tillfälle avslagen cola.
"Fran." Jag fick uttalandet av hennes namn att låta som en fråga. Av någon anledning tryckte hon mellanslag på datorn så filmen pausades och vände sedan upp blicken mot mig. Jag kollade djupt in i hennes fina ögon, nästan borrade mig igenom dom innan jag tryckte mina läppar fort men försiktigt mot hennes. 
Jag visste inte riktigt vad som flög i mig när jag bara kysste henne så, helt plötsligt fick jag en impuls av att göra det, men det kändes bra. Det kändes bra när hon kysste mig tillbaka och det kändes bra att massera hennes läppar med mina. 
"Jag vet att vi inte har känt varandra så himla länge, och att vi tekniskt sätt är syskon men jag vill bara att du ska veta.." Jag tog en kort paus och log mot henne. "Jag gillar dig.., mycket."
Detta blev så kort, bara en sida och jag är grymt ledsen för det. 
Anledningen är att jag ville sluta på ett bra ställe, och komma vidare. 
Fick i alla fall ut det ida, (onsdag) som sagt.
Ska göra nästa kapitel längre än vanligt för att detta blev så kort.:)

Kommentarer
Namn: Emmy

Åh slutet! :) BRA!

Datum: 25 Juni 2014 Tid: 23:34
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Namn: Jennifer

Meer! 😃

Datum: 25 Juni 2014 Tid: 23:34
URL: http://Biebstory.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback