Datum: 2014-01-10 - Tid: 22:14:49

AIJAN eller MJITSTW ?

Age Is Just A Number 
 
Fransizka Hopes är trerron år, snart fjorton. Hon bor med sin pappa Mike Hopes i ett stort fint hus i LA. Hennes föräldrar skiljdes när hon var 8 år och sen dess har hon tappat kontakten med sin mamma. Fransizka är en sån tjej som många vill va. Snygg och populär. Hon är en av de coola som både har rökt och haft sex trots sin ålder. En dag när hon kommer hem från skolan har hennes pappa något väldigt viktigt att berätta så de båda sätter sig ner för att prata. Meningen som sedan lämnade Mikes mun förändrade Fransizkas liv totalt. Hennes pappa hade träffat en ny.
 
Justin Bieber lever ett bra liv med sina vänner och sin familj. Han har precis tagit en paus från sin karriär för att få vila ut från allt resande och musiken över huvud taget. Men när han och hans mamma sedan sätter sig ner och pratar förstår han direkt att den här semestern inte kommer bli som han har tänkt sig. Hans mamma har träffat en kille.
 
Vad händer sen när Justins och Fransizkas vägar möts? 
Vad händer när känslor som inte ens borde få finnas i deras situvation uppstår?
 
My Job Is To Save The World
 

Hej! Det är jag som är Decibel och detta är historien om mitt helt sjuka liv..!

Allting började en dag i skolan, jag var försenad som vanligt till lektionen och var på väg dit när den nya städerskan stoppade mig. Han log mot mig och bad mig följa med honom. Det var då allt började.
En helt vanlig dag i skolan blev till en sjuk dag som förändrade mitt liv.

Tom och Jackie är mina bästa vänner, inklusive John, skolans städerska. Det låter sjukt men bakom sina städar
kläder är han en helt annan människa. John gav mig och mina vänner ett liv att kämpa för. Varje dag gör vi saker som en vanlig elev bara skulle kunna drömma om. Vi blev utvalda och tränade till de personerna vi är idag. Vissa dagar kämpar vi för livet, andra tar vi det lugnt och bara väntar bakom en dator på att något ska hända. Men båda grejerna betyder lika mycket, både för oss och för hela världen.

Så vilken vill ni läsa ? :) Ni bestämmer ! 


Kommentarer
Namn: Sarah

Age is just a number

Datum: 10 Januari 2014 Tid: 22:14
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Namn: Sarah

Age is just a number

Datum: 10 Januari 2014 Tid: 22:14
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Namn: Hana

Age is just a number värkar sjukt spännande

Datum: 10 Januari 2014 Tid: 22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback