Datum: 2014-02-06 - Tid: 21:21:31

svar på fråga som halvt angår alla så läs

tycker det är ganska äckligt att hon är 14 och justin snart 20, dom kan liksom inte bli tillsammans, det kommer bara bli kaos i mitt huvud kan du inte ändra henes ålder till 17 eller nått för just nu känns justin som värsta peddot som håller på med en 14åring 
min åsikt #sorrynotsorry
 

asså det är egentligen det allt går ut på, namnet "age is just a number" = "ålder är bara en siffra" säger inte det något? 6 år är inte heller världens största åldersskillnad, jag själv vet lixom en tjej som var 25 och hade en unge som var 5 år med en gubbe som var 80 det är äckligt tycker jag. 
helt ärligt nu, jag själv har varit ihop med en som var så gammal som justin, ett år äldre, i och för sig trodde jag han var 17 men sen när vi blev tillsammans så och snackade så helt plötsligt sa han att det var 7 års skillnad mellan oss och jag bara wtf jag trodde det var 4 men nä det var 7 och jag dumpade inte honom för det.. 
du får välja själv, läs eller inte.., men tänker inte ändra hela storyn för att du tycker det är pedofiliskt och äckligt.
 
 
låter kanske kaxig men har sån abstinens att jag inte vet var jag ska ta vägen .... ska verkligen försöka få upp det innan 00:00 då man inte kan gå in här förrän 06:00 igen typ..

Kommentarer
Namn: Justindrewnovell

Jag tycker det är lite annorlunda då hon är 14 och han 20, i mot alla andra novell jag har läst! Jag tycker den ska vara som den är!!

Datum: 06 Februari 2014 Tid: 21:21
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Namn: Mybiebslovestorys

Tycker det är bra att hon är 14! :) för att det gör den här novellen mer annorlunda vilket är skit bra :) !

Datum: 06 Februari 2014 Tid: 21:21
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback