Datum: 2014-02-27 - Tid: 08:31:00

Age Is Just A Number - 6

 
Dissen. Den svider verkligen. Hur han iggar mig. Hur jag inte finns längre. Jag är inte här enligt honom och jag är inte här enligt dom.  Jag är bortglömd i just denna stund och jag hatar det men på samma gång är jag glad för att dom inte lägger uppmärksamhet på mig. 
Skratten ekar i rummet innan tystnaden lägger sig och alla utom jag sitter med ett brett flin på läpparna. Za's flin byts ut mot ett slugt leende och han vänder snart blicken mot Justin som kollar frågande på honom. 
"Kan vi inte supa ikväll? Typ dra ut på en klubb eller något?"  Ett lika slugt leende spred sig på Justins läppar när båda frågorna hade lämnat Za's mun.
"Jo, det kan vi göra. Det hade varit kul."  Där sjönk mitt humör helt och jag kunde direkt sätta att hela min kväll var förstörd. Innan någon ens hann blinka var jag ute ur Justins rum och inne på närmsta toalett. Justin skulle ut med sina vänner ikväll och jag skulle få sitta ensam i soffan tills han kom hem full som ett svin. Senast igår hade Justin, på sms lovat att vi skulle ha en riktigt mysig kväll bara han och jag med film och allt men det kan jag ju egentligen glömma nu. 
 
Justins perspektiv:
"Men vi kommer om två timmar. Va klar då!" Jag nickade lätt och stängde sedan igen dörren bakom Chantel som gick sist ut. När jag sedan passerade vardagsrummet med snabba steg mot badrummet för att ta en dusch stannade jag till när jag såg Fransizka som låg helt ensam i en av sofforna. 
"Fransizka.." Hon vände blicken mot mig och jag log svagt mot henne medans jag närmade mig henne med korta steg. Hon såg annorlunda ut. Inte ledsen men inte heller lika glad och pigg som vanligt. 
"Är det något?" Satta jag mig med en duns ner i soffan bredvis Fransizka som satt sig upp när jag började röra mig mot henne. 
Hon skakade försiktigt på huvudet och förtydligade sedan sitt svar med ett tyst "Nej.". Fast trots hennes svar kunde jag inte låta bli att känna mig åtminstonde lite orolig. För jag kunde enkelt se att ngåot var fel.
"Är du säker?" Smekte jag hennes lår med en allvarlig blick. Hon bröt vår ögonkontakt och jag kunde se hur hon diskret följde min hands rörelser över hennes bara lår då hon bara bar ett par korta mjukis shorts. Inte förrän jag själv följde min hands rörelser insåg jag att vad jag faktiskt gjorde var väldigt intimt. 
"Ja." Ryckte hon på axlarna innan hon flög upp från soffan och försvann inom kort från mitt synfält. En tyst suck slank mellan mina smått särade läppar innan jag reste mig och fortsatte min väg mot badrummet.
 
Fransizkas perspektiv:
Jag kunde höra duschen slås på i badrummet en liten bit från mitt sovrum och förstod genast att det var Justin som skulle duscha.Jag höjde volymen lite innan jag satte på första bästa låt och placerade mig i sängen.
Vilket som jag tror var tio minuter hade jag legat på min säng med musiken på hög volym i mina hörlurar. Jag hade egentligen tänkt ligga här tills sömnen tog över min kropp helt men det blev inte så. Dörren till gästrummet som jag skulle sova i flög upp med hög fart och i dörröppningen stod ingen mindre än Justin själv, med bara en handduk runt mindjan.
Hans leende som läpparna bar gick inte att tyda vad det berodde på men det får jag väl snart veta. 
"Ska du med ut efter att jag har bytat om?" Frågade Justin med ett ännu om nu möjligt, större leende p´å sina ljust röda läppar. Jag kunde inte förstå vad han menade med den meningen. Jag var helt för liten för att festa på klubbar och sånt. 
"Jag är för liten och det vet du också, så varför frågar du ens?" Det kom ut mer irriterat än jag hade tänkt mig och jag kunde se att Justins leende minskade lite och blev istället till ett snett gulligt leende.
"För att kolla på film också?" Min blick flyttades från taket tilll Justin som nu hade gått en bit in i rummet. Jag kunde inte låta bli att snabbt blicka ner på hans mage när jag hade chansen även om det var så fel.
Justin sträckte ut sin hand mot min som jag snabbt tog innan han drog upp ur sängen. "Följer du med?" Jag log svagt och nickade innan jag började gå ut ur rummet med Justin hack i häl.
Justin placerade sina armar runt min midja och tryckte sin kropp hårt mot min rygg för att stoppa mig. "Jag ska bara byta om sen kommer jag ner." Viskade han mjukt i mitt öra och pussade sedan snabbt min kind innan han försvann bort mot sitt rum och jag ner för trappan. 
 
"Ska du köra eller ska du sitta med mobilen resten av kvällen?" Justin fortsatte pilla koncentrerat på sin mobil innan han kollade upp på mig. "Jag ska bara ringa ett samtal, sen ska jag köra."
Han tryckte än en gång några gånger på sin iphone 5 och tryckte sedan mobilen ot örat. 
"Jag kan inte hänga med." Var det första Justin sa när personen på den andra sidan hade börjat prata.
"Nej, jag har lovat min syster att kolla film med henne och det tänker jag göra också." Justins tumme började nu göra cirkulära rörelser över mitt lårdär hans hand hade legat ett tag.
"Ja men jag lovade henne det igår så jag tänker göra det.., vi ses." Sen la han bara på.
Somnade igår.., för er som hann läsa att det skulle komma igår.. men här är det. :)

Kommentarer
Namn: justindrewnovell

Så bra, trodde först att han skulle dissa Fransizkas men det blev bra i slutet! (: längtar till nästa!

Datum: 27 Februari 2014 Tid: 08:31
URL: http://justindrewnovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback