Datum: 2014-05-29 - Tid: 10:52:33

sneak peak #kapitel11

Jag kan nog inte säga att vi faktiskt beter oss som syster och bror, inte som vänner heller utan mer som två personer som dejtar typ. Inte som är ihop, bara som dejtar.
"Jag har saknat dig med Justin."
Jag undrade hur hon hade det där hemma, vad hon gjorde om dagarna och vem hon umgicks med, men jag vågade inte fråga för jag var inte säker på att jag ville höra svaret. Jag ville inte höra henne berätta om hennes och Jays stunder tillsammans, vad dom var för något egentligen och vad dom brukade göra, om så nu var fallet.
"Men du, jag måste verkligen gå nu, jag har lektion men vi kan höras senare eller nåt." 
 
ni får en sneak peak så länge bara för att kapitlet är försenat, inte direkt spännande men i alla fall något! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback