Datum: 2014-07-19 - Tid: 13:46:00

info

hej! :)
på tisdag åker jag till stockholm och kommer hem lördag kväll igen.
jag vet inte hur det blir då men jag ställer in ett kapitel till på onsdagen i alla fall om ni vill det och sen får jag se hur mycket jag hinner skriva undertiden jag är där. vi har internet där vi ska bo men vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva eller så för vi ska till gröna lund och vi ska shoppa och så vidare. därför kanske jag inte hinner skriva klart ett till onsdagen (30/7) men jag tror det. 
 
kapitel 18 är klart och det är snart 19 också så nu ska jag skriva dom sista dagarna innan jag åker och efter det ska jag verkligen försöka med att uppdatera i alla fall två gånger i veckan. :) 
 
kapitel 18 är tidsinställt och publiceras onsdagen den 23/7 klockan 13:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback