Datum: 2014-02-01 - Tid: 22:57:40

sneak peak #framtiden

Jag hade två val. Ett var tvunget att tas. Men jag kunde inte välja. 
Jag ville ha spänning i mitt liv. Jag älskade spänning. Jag ville vara glad och känna mig speciell.Jag ville heller inte leva ett liv utan problem då och då. Jag vill ha konfilkter och lösa för på något sätt tycker jag det är roligt. Jag vill göra saker jag inte får för det känns så mystiskt och det skulle jag få göra flera stycken tillsammans med den som jag inte alls borde välja. 
 
Ni får en sneak peak på ett kapitel i framtiden bara för att jag fick sån inspiration för framtiden så jag var tvungen att skriva på det istället. Ville inte glömma bort det. 
Ska fortsätta på nästa kapitel istället nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback